![ARION 600-500 Stage V ARION 600-500 Stage V](https://www.claas.pl/blueprint/servlet/resource/image/2185748/buehne_text/820/460/33edffd1a4c9703fb66230c859eef099/RV/004_arion600_500_2020-datamanagment-stage-pic-1.jpg)
![ARION 600-500 Stage V ARION 600-500 Stage V](https://www.claas.pl/blueprint/servlet/resource/image/2185748/buehne_text/820/460/33edffd1a4c9703fb66230c859eef099/RV/004_arion600_500_2020-datamanagment-stage-pic-1.jpg)
Zarządzanie danymi.
![ARION 600-500 Stage V ARION 600-500 Stage V](https://www.claas.pl/blueprint/servlet/resource/image/2185760/inline_l_m/820/0/861d780ba10fb3d55517319e5496b2b0/gg/270114.jpg)
Wszystkie maszyny pod nadzorem. Zawsze.
Zarządzanie maszynami z CEBIS.
CEBIS pozwala na zapisanie 20 maszyn. Wszystkie ustawione wartości są przypisane każdej z nich.
- Ustawienia przekładni oraz zaworów hydraulicznych
- Cztery sekwencje CSM
- Tryb i aktywacja liczenia powierzchni
- Szerokość robocza dołączonej maszyny
- Przenoszenie ustawień z jednego ciągnika na inny za pośrednictwem pamięci USB
Daje to oszczędność czasu przez eliminację niepotrzebnych nastaw przy zmianie maszyn. Wystarczy po prostu dołączyć maszynę, wczytać ją w CEBIS i pracować. Obsługa staje się dziecinnie łatwa dzięki funkcjom znanym z tabletów.
CLAAS TELEMATICS:
- Poprawa przebiegów roboczych: analiza czasu pracy
- Optymalizowanie ustawień: zdalny nadzór
- Uproszczenie dokumentacji: zbiór danych
- Oszczędność czasu serwisu: zdalna diagnostyka
TELEMATICS umożliwia sprawdzenie informacji o swojej maszynie zawsze i z każdego miejsca. Zgromadzone dane są regularnie wysyłane do serwera TELEMATICS. Daje to użytkownikowi oraz upoważnionym przez niego pracownikom serwisu możliwość obejrzenia i oceny istotnych informacji przez internet.
![LEXION 8000-7000 ARION 600-500 Stage V LEXION 8000-7000 ARION 600-500 Stage V](https://www.claas.pl/blueprint/servlet/resource/image/2185762/inline_m_s/400/225/9b6a1ad8660333faae1b98eb28ef25c/HJ/300814_27.jpg)
Remote Service nic nie kosztuje.
Istotnym elementem tworzenia sieci maszyn jest usługa Remote Service od CLAAS, która wyraźnie upraszcza realizację prac konserwacyjnych i serwisowych. Maszyna zgłasza partnerowi serwisowemu zapotrzebowanie na konserwację bądź informuje go bezpośrednio o usterce. W obydwu przypadkach partner serwisowy ma dostęp do istotnych danych i może się optymalnie przygotować do pracy. Koszty pierwszych pięciu lat usługi Remote Service pokrywa firma CLAAS – wystarczy tylko, aby klient wyraził zgodę.